Дистанційне навчання

22.01.2021 р.

 1.Навчання грамоти (читання)

Тема. Велика буква Ж. Читання слів, речень і тексту  з вивченими літерами

      Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

1.Робота з букварем (с.16)

-Погляньте на малюнок. Хто на ньому зображений?

-Що роблять діти?

-Прочитай завдання Читалочки.

-Порівняй значення кожної пари слів. Чим воно цікаве?

-Спускайся з гірки, читаючи речення.

-Разом з батьками пограй у відлуння (с.17)

2.Фізхвилинка

3.Прочитай текст. Придумай заголовок (с.17)

Дай відповіді на запитання

-Де подорожувала родина Журбенків?

-Хто супроводжував родину у подорожах?

-Кому Журбенки розповідали про подорожі?

 

2.Навчання грамоти (письмо)

Тема. Закріплення вміння писати вивчені літери. Списування друкованого речення

1.Робота із зошитом (с.6)

-Розглянь малюнки.   Запиши назви предметів у кросворд (ґедзь, невід, гриб, гніздо, газета, нога)

2. Запиши рукописним шрифтом (1-й рядок)

3. Встав пропущені літери (ґазда, ґанок, аґрус, дзиґа)

4.Пальчикова гімнастика



5.Склади та запиши слова (кава, ґава, бузок, візок)

6.Роз'єднай слова у реченні та запиши рукописним шрифтом

(ґуси голосно ґелготали)

Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua

 

2.Математика

Тема. Набуваємо досвіду.

1.Порахуй десятками до 100  та у зворотньому напрямку

 2.Робота з підручником (с.73)

Завдання 1 (усно)

Завдання 2.

Виконай дії усно

Завдання 4.

Запиши розв'язання задачі в зошит.

Фізкультхвилинка



2.Робота з зошитом(с.5)

Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua

 

21.01.2021 р.

1.Фізична культура

Тема.Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка

Переглянь відео та виконай вправи за зразком



 



 

 

2.Я досліджую світ

Тема. Я та інші. Родовідне дерево

Переглянь відео



Дізнайся у батьків, як звали твоїх прадідусів та прабабусь.

3.Дизайн та технології

Тема. Мої домашні улюбленці. Котик. Ліплення

Переглянь відео та зліпи котика


 


4.Українознавство (факультатив)
1. Вірш про мову
Моя чарівна, дивна мова, 
Хто перелічить в ній слова? 
Вона прекрасна і казкова, 
Весела, щедра і жива.

Вона про все тобі розкаже, 
Чарівних слів тебе навчить, 
Усе розкриє і покаже, 
Як правильно на світі жить.

Тож мову вчи і прислухайся 
До того, як вона звучить. 
І розмовляти так старайся, 
Щоб всім її хотілось вчить.

Звучи, моя мово чарівна, 
у світі І в серці людськім не мовчи. 
Не дай занедбати себе і забути, 
До кожного серця дійди!

2. Перегляньте легенду про мову
– Ми – українці. Живемо у вільній і незалежній державі – Україні. Розмовляємо рідною державною українською мовою. А мова в нас красива і багата, мелодійна і щира, як і душа українського народу. Народ наш завжди славився працелюбністю, щирістю, добротою і чарівною піснею. В Україні завжди співали всі – і дорослі й діти, з піснею легше було жити, у ній можна було передати любов і тугу, щастя і радість, свої мрії і надії. Рідною українською мовою людина не тільки розмовляє, а й мислить.

3.Дидактична гра «Моя мова»
– Діти, чи любите ви нашу рідну мову? Скажіть, які красиві слова ви знаєте про мову? (Рідна, українська, гарна, солов’їна, калинова, чарівна, дивна, мелодійна, мила, кохана..)


20.01.2021 р.

1.Навчання грамоти (письмо)

Тема. Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

     Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

1.Робота із зошитом (с.8)

-Розглянь малюнок.  Що на ньому зображено?  Хто на ньому зображений?

-Придумай дітям імена, які розпочинаються на Ж.

2. Переглянь відео


3. Написання великої   Ж (с.8)

Починаємо писати нижче верхньої допоміжної лінії, ведемо до неї вгору, заокруглюючи праворуч, потім униз, теж заокруглюючи. Біля нижньої рядко­вої лінії заокруглюємо ліворуч і ведемо вгору. Трохи нижче середини цього елемента ведемо пряму вгору до верхньої допоміжної лінії, не відриваючи руки, пряму похилу до нижньої рядкової, звідти знову, не відриваючи руки, ведемо вправо пряму похилу лінію, яку не доводимо до верхньої допоміжної. Відступив­ши, пишемо третій елемент, схожий на букву Сс), який торкається другого елемента.

Пишемо під лічбу і-раз-і, і-два-і, і-три-і.

4. Пальчикова гімнастика


 5. Розділи та запиши речення рукописним шрифтом (с.8)

Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua

2.Я досліджую світ

Переглянь відео

Намалюй свою сім'ю


 3.Математика

Тема. Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр

1.    Порахуй десятками до 100

2.    Переглянь відео


3.Робота з підручником (с.72)

Завдання 1.

-Розглянь малюнок.

-Що на ньому зображено?

-Завдання 2 (письмово в зошит)

Фізкультхвилинка




Завдання 3 (письмово)

Запиши за зразком


Яб.-30    ?

Сл.-10

30+10=40(д.)

Відповідь.40дерев росте у саду.

Переглянь відео

                                                                 

Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua

Виконані завдання надаслати у Viber

4.Фізична культура

Тема. Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес





19.01.2021 р.

1.Навчання грамоти (читання)

Тема. Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів, речень і тексту  з вивченими літерами.

      Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

1.Робота з букварем (с.14)

-Погляньте на малюнок. Яка буква зображена?

-Що роблять букви на малюнку?


-Чим відрізняються ці дві букви?

2.Хвилинка-цікавинка

Журавель прилетів — тепло приніс, каже мудрий український народ. В Україні поширений лише один вид родини — журавель сірий, однак цей птах вже давно став для українців символом весни та улюбленим героєм казок. А чи знаєш ти, що на Землі мешкає чимало родичів нашого журавля?

 3.Звуковий аналіз слова «журавель»

4.Перегляд  відео.

5.Робота з букварем (с.14)

-Прочитай завдання Читалочки

Фізхвилинка


Прочитай разом зі Щебетунчиком  (с.15)

-Прочитай текст. Придумай заголовок

 2.Навчання грамоти (письмо)

Тема. Написання малої букви ж, , складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

1.Робота із зошитом (с.7)

-Розглянь малюнок.  Які слова відповідають звуковим  схемам?

2. Переглянь відео


3. Написання малої ж(с.7)

Починаємо писати нижче верхньої рядкової лінії, ведемо до неї вгору, заокруглюючи праворуч, потім униз, теж заокруглюючи. Біля нижньої рядко­вої лінії заокруглюємо ліворуч і ведемо вгору. Трохи нижче середини цього елемента ведемо пряму вгору до верхньої рядкової лінії, не відриваючи руки, пряму похилу до нижньої рядкової, звідти знову, не відриваючи руки, ведемо вправо пряму похилу лінію, яку не доводимо до верхньої рядкової. Відступив­ши, пишемо третій елемент, схожий на букву с (ес), який торкається другого елемента.

Пишемо під лічбу і-раз-і, і-два-і, і-три-і.

4. Пальчикова гімнастика


 5.Запиши речення рукописним шрифтом (с.7)

Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua

2.Математика

Тема. Дії з десятками. Порівняння десятків

1.    Порахуй десятками до 100

1.    Встав пропущені десятки (усно)

10 .. 30 ..   ..   .. 70  80 .. 100

3.Робота з підручником (с.71)

-Розглянь малюнок.

-Що на ньому зображено?

В одному пучечку десять редисин

-Завдання 1. Порівняй!

-Завдання 2 (усно)

-Завдання 3 (письмово)

Фізкультхвилинка



4.Робота в зошиті (с.4)

Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua

 

18.01.2021р.

1.Навчання грамоти (читання)

Тема. Закріплення вміння читати

- Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

1) Виконай вправу «Смачне варення», «Годинник»

2)Робота з букварем (с.12)

-Прочитай разом зі Щебетунчиком.

-Прочитай слова швидко і правильно.

-Чи знаєш ти значення слова відлига, драбина? Якщо ні, запитай у батьків.

-Прочитай текст. Придумай заголовок.

-Повтори правила поведінки взимку.

3)Робота з малюнком (с13)
-Розкажи, що роблять діти.
-Склади з розкиданих букв назву малюнка. Придумай свою назву.

2.Навчання грамоти (письмо)

Тема. Написання великої букви ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

-Сьогодні ми навчимося писати велику літеру ґ

1)Наведи зображення предметів у назвах яких є звук [ґ] (зош.с.5)

2)Перегляд відео

3)Написання літери у зошиті (с.5)
4) Хвилинка-цікавинка "Знай наших"

Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua

3.Математика

Тема. Дії з десятками

Перегляньте відео. 

1)Робота з підручником (с.70)
-Завдання 1
Знайди і назви числа.
-Завдання 2 (усно)
-Завдання 3 (письмово)
Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua

4.Фізична культура

Тема.Загальнорозвивальні вправи без предмета. Різновиди бігу. Рухливі ігри

Переглянь відео та виконай вправи за зразком

Розрізняють 4 основні види бігу:
  • біг на доріжці стадіону
  • біг з перешкодами — бар'єрний біг 
  • естафетний біг
  • біг у природних умовах по пересіченій місцевості (крос) та марафонський біг.

5.Я досліджую світ

Тема. Людина - от що найцікавіше у світі

1.Хвилинка спостережень

-Який сьогодні день? Яка погода? Яке небо?

-      Що є найбільшим і найдорожчим багатством кожної країни?

Людина – це найбільше і найдорожче багатство кожної країни. Адже все в країні робиться для блага її людей, і, водночас, усе це творить людина.

2.Робота з підручником (с.10-11)

-      Що таке суспільство?Як ви розумієте це слово?

Суспільство-це сукупність людей, які взаємодіють між собою. 

3.Робота із зошитом (с.6)

15.01.2021р.

1.Навчання грамоти (читання)

Тема. Звук [ґ]. Мала і велика букви ґ, Ґ. Читання слів, речень і тексту  з вивченими літерами.

- Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

1) Виконай вправу «Смачне варення», «Годинник»

-Яку літеру вивчили на минулому уроці?

-Назви декілька слів з літерою «ге»

-Сьогодні ми будемо вивчати літеру, яка на письмі передає звук [ґ].

-Вимовте слово ґудзик

-Промовте перший звук в цьому слові

-Якщо струмінь повітря натрапляє на перешкоду, який це звук – голосний чи приголосний?

2)Перегляд відео



3)Робота з букварем (с.10)

-Розглянь малюнок. Визнач місце «ґе» в словах (на початку слова, в середині чи кінці слова)

-Що робить буква«ґе» на малюнках?

-Прочитай завдання Читалочки.

-Прочитай текст. Придумай заголовок. Дай відповіді на запитання

-Що робила Галинка?

-Яким матеріалом вона працювала?

-Що вона подарувала мамі?

Фізхвилинка



4)Робота за букварем (с.11)

-Прочитай текст. Придумай свій заголовок

-Що означає вислів «Ловити ґав»?

-На якому малюнку Сергійко ловить ґав, а на якому – ворон?

-Прочитай текст ще раз

2.Навчання грамоти (письмо)

Тема. Написання малої букви ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

Сьогодні ми навчимося писати маленьку букву "ґ" (ґе)

 1. Розгляньте  малюнок у зошиті (с. 4)

-Що це за ягода, в назві якої є звук [ґ] ? (аґрус)

2. Звуко-буквений аналіз. 0 - - 0 -    перший склад наголошений

-Складіть з цим словом речення ……..(В саду дозрів аґрус.)

- Скільки слів в цьому реченні?

-Складіть речення в якому буде  5 слів….(У нашому саду дозріває аґрус. Бабуся зварила варення з аґрусу.)

 

3Порівняння друкованої букви "Ґ" (Ґе) з рукописною.

4. Написання рядкової букви "ґе".

- Мала буква "ґ" складається з похилої лінії із заокругленням ліворуч і прогнутої вниз лінії. Починаємо писати трохи вище нижньої рядкової лінії, заокруглюємо вниз праворуч і ведемо похило до верхньої лінії. Не відрива­ючи руки, пишемо прогнуту вниз лінію і закінчуємо її на верхній рядковій. Пишемо літеру на рахунок "раз-і, два-і".

Діти "пишуть" букву у повітрі, обводять зразки у зошитах, тоді дописують рядок самостійно.

Пальчикова гімнастика

Допрацювати с. 4. Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua


3.Математика

Тема.Числові вирази. Порівняння десятків

Перегляньте відео. Виконайте завдання з відео

Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua

 

14.01.2021 р.

1.Фізична культура

Тема.Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки. Різновиди ходьби







2.Я досліджую світ

Тема. Сторінка дослідника. Що таке лід? Праця людей узимку

1.Хвилинка спостережень

-Який сьогодні день? Яка погода? Яке небо?

-Зима – це не тільки зміни в природі. Зима приносить людям різні турботи. Які саме? 

·        - Які природні явища характерні  для зими? (Сніг, мороз, лід, хуртовина, іній)

·       -  Як змінилася температура повітря взимку?

   2.Робота з підручником (с.7)

  -- Що таке лід? (мерзла вода)

- Коли він утворюється?

  - Де можна побачити лід не в природі?

- Проведи разом із батьками дослід (с.7)

3.Переглянь відео


4.Робота з підручником (с.8-9)

Опрацювання малюнків на с. 8-9 за запитаннями:

·        Що зображено на малюнках?

·        Де лежить сніг?

·        Хто і як прибирає сніг узимку на вулицях міста і села?

·        Для чого посипають доріжки піском?

·        Як доглядають люди за свійськими тваринами?

·        Чим годують тварин взимку?

·        Чим відрізняється життя свійських і диких тварин ?

Фізхвилинка


5.Робота в зошиті (с.4-5)       (Фото виконаної роботи надіслати на Viber)
3.Дизайн і технології

Тема.Мої друзі. Витинанка(прикраса для рамки)

- Пригадай, хто такі друзі?

-Які правила товаришування ти знаєш?

Зроби подарунок для свого друга. Пропоную зробити рамку для фото з картону і прикрасити  її витинанкою.

1)Підготуй робоче місце та матеріали (клей, ножиці, аркуш картону, кольоровий папір).

2)Пригадай правила користування ножицями

3) Виріж смужки однакової ширини. Зроби розмітку. Виріж візерунок.

4)Приклей по каям картону.

5) Прибери робоче місце.
 (Фото виконаної роботи надіслати на Viber)

. Українознавство

Тема. Хто ми є, якого роду-племені. Що відрізняє українців поміж інших народів

Ми є. Були. І будем МИ! Й Вітчизна наша з нами!»  Як ви розумієте ці слова?

- «Нашого цвіту – по всьому світу», каже український крилатий вислів.  Чому він так говорить?
- Бо справді, українці розселилися в 64-ьох країнах світу, 15 млн. чоловік. Ось такі слова:
 = Діаспора 
= Українська діаспора 
= Еміграція 
  Давайте звернемося до словника і дізнаємося, що ж означають ці слова 
Слово «діаспора» означає перебування значної частини народу за межами своєї землі. 
Українська діаспора – вихідці з українських земель та їхні нащадки, розпорошені по різних країнах і континентах внаслідок еміграції. 
Еміграція – переселення, викликане різними причинами (політичними, економічними, релігійними)

13.01.2021 р.

1.Я досліджую світ

Тема. Сторінка дослідника. Розглядаємо сніжинку. Виготовлення сніжинки-витинанки

Відгадавши загадку, ви дізнаєтеся, що ми будемо досліджувати на сьогоднішньому уроці.

Зірка сніжно – біла

На рукав мені злетіла,

Поки ніс її сюди,

Стала краплею води.

 (Сніжинка)

- Чому ви вважаєте, що це сніжинка?
На що схожа сніжинка?

Що нагадують сніжинки?

- Як ви думаєте із чого зроблена сніжинка? (З води).

1. Робота з підручником

Читання тексту на с. 6.

-         Чи буде сніжинка танути, якщо її спіймати на долоню? Чому?

-         А на папері? Як ви думаєте, на папері якого кольору краще видно сніжинку?

-         Фізкультхвилинка


2.Виготов свою сніжинку


 

2.Навчання грамоти (читання)

Тема. Велика буква Г. Читання слів, речень і тексту  з вивченими літерами.

      Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

1.Робота з букварем (с.8)

-Кого ви бачите на малюнку? Що роблять дівчатка?

-Придумайте дівчаткам імена, які починаються на букву «ге».

-Який настрій у дівчаток?

-Прочитай завдання Читалочки

-Прочитай текст

-Прочитай разом із батьками діалог

Фізхвилинка

2. Робота з букварем (с.9)

-Прочитай разом зі Щебетунчиком

-Прочитай текст. Придумай заголовок

 3.Математика

Тема. Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100.

1. Усна лічба

Прочитайте числа: 7; 5; 3; 4; 1; 2; 6.

— Назвіть ці числа в порядку зростання.

— Назвіть ці числа в порядку спадання.

2. Розв'язування задач

1) На городі працювали 10 хлопчиків, а дівчаток — на 4 менше. Скільки дівчаток було на городі?

2) Школярі працювали в саду. У перший день вони зібрали 20 ящиків яблук, а в другий день — на 10 ящиків менше. Скільки ящиків яблук зібрали школярі в другий день?

3) Намалюйте дві смужки: одну — завдовжки 12 см, а іншу — на 2 сантиметри коротше.



3. Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— Запишіть ряд, вставивши пропущені числа.

3; 3; 3; 7; 7; 7; 2; ?; 2; 6; ?; 6.

3. Робота з підручником (с. 68)

Завдання 1,2,4 (усно)

Завдання 3,5 (письмово)

4. Робота в друкованому зошиті (с.3)

(Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua)

4.Фізична культура

Тема.Життєвоважливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.




12.01.2021 р.

1.Навчання грамоти (читання)

Тема. Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту  з вивченими літерами.

      Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

1.Робота з букварем (с.6)

-Погляньте на малюнок. Яка буква зображена?

-Що роблять букви на малюнку?

-Навіщо нам потрібна голка?

-Як називається частина голки, крізь яку засилено нитку?

-Де ви ще зустрічали поняття «голки»? (ялина)

-Чим відрізняються ці дві букви?

 2.Хвилинка-цікавинка

    Людина вигадала голку так давно, що ми навіть не можемо сказати,   коли саме це сталося, але відомо достеменно, що було це задовго до винайдення металу.Сперше її виготовляли з риб'ячих кісток, проколюючи дірку в тупому кінці кістки. Знайдені давні голки були виготовлені з кісток птахів, колючок дерев та кущів, слонової кістки. Добре оброблені голки з риб'ячих і пташиних  кісток було знайдено поміж предметів кам'яного віку. Такими голками  первісна людина шила собі одяг зі шкіри тварин.

 3.Звуковий аналіз слова «голка»

4.Артикуляційна вправа. Розучування вірша (вивчити вірш)

Купила галка голку,

Бо здумала на літо

Своїм галчатам голим

Легких штанцят нашити.

 5.Перегляд  відео.



6.Робота з букварем (с.6)

-Прочитай завдання Читалочки

Фізхвилинка



-Спускайся з гірки, читаючи речення (с.7)

-Прочитай текст. Придумай заголовок

 2.Навчання грамоти (письмо)

Тема. Написання малої букви г, великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

1.Робота із зошитом (с.2)

-Розглянь малюнок.  Яке слово відповідає схемі? (гуси)

2. Переглянь відео



3. Написання малої г (с2)



4.Назви предмети. з'єднай їх із відповідними звуковими схемами.

5.Написання великої Г (с.3)

Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua

 3.Математика

Тема. Лічба десятками в межах 50

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!







Робота з підручником ( с.67)

Практичну роботу виконати в зошиті.

Опрацювати в друкованому зошиті с. 2

(Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua)


 11.01.2021 р.

Доброго ранку, дорогі діти та батьки!

Сподіваюся, що ви гарно відпочили під час канікул. Сьогодні розпочинається другий семестр навчального року. Тож приступаємо до роботи. Успіхів Вам!

Любі діти, добрий день!

Зичу праці і старання!

А ще, друзі, всім бажаю

Сил, натхнення на весь день!

1.Навчання грамоти  (читання)
Тема. Закріплення вміння читати
Про нашу мову багато  знаємо,

 тож давайте пригадаємо.

1.  Що ми робимо із звуками? (говоримо, чуємо) 

2.  Що ми робимо із буквами?( пишемо, бачимо) 

3.  На які дві групи діляться звуки? (голосні, приголосні) 

4.  Скільки в українській мові голосних звуків? (6) 

5.  Назвіть голосний звук, який пом’якшує  попередній  приголосний звук? (і)  

6Що ми знаємо про приголосні звуки? Які вони бувають? (тверді, м’які ) 

7. Який приголосний завжди м’який? (й) 

8. З чого складається речення? (зі слів)

9. Які розділові знаки ставимо в кінці  речення? (.!?)

Підготовка до читання

- Виконай вправи для ротика "Смачне варення", "Годинник" та "Конячка"


Робота з букварем (частина 2, с.4-5)


1) Читання першого стовпчика слів


 - Що це за слова? Чому їх надруковано з великої букви?

 - Які імена належать дівчаткам? хлопчикам?


2) Спускайтеся з гірки, читаючи речення




3) Робота над текстом (с.4-5)


 Читання батьками для учнів

 Читання учнями виділених слів

 Читання тексту учнями повністю


 - Який заголовок можна придумати до цього тексту? Чому?


 Розгляньте малюнок


 - Чому одна дівчинка на малюнку сумна? 

 - Назви їмена дітей на малюнку


4) Прочитайте вірш. Придумайте заголовок

2.Навчання грамоти (письмо)
Тема. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними

1. Робота за сторінкою зошита (с.1)
 - Що зображено на малюнку? (риби)
 - Чим вони особливі?( на них надруковано літери)
 - Які звуки позначають ці літери? (голосні)
Пропишіть  рядочок літери Аа
Подивіться уважно на наступні рядки. 
 - Які букви не дописали? Допишіть їх.

2. Продовження роботи в зошиті

 - Прочитайте слово на рядку та напишіть його.

 - Прочитайте речення і запишіть його рукописними літерами.

 - Обведіть імена дітей у наступних реченнях і допишіть назви тварин.

Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua


3.Математика
Тема. Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 1 – 50
1. Перегляньте відео
Виконайте завдання, які пропонуться в ньому  і запишіть у  зошит (роботи надіслати на Viber)
2. Опрацювати підручник с. 66
Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту demyani@email.ua
4. Фізична культура
Тема.Вправи для формування правильної постави. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет

5. Я досліджую світ
Тема. Зміни в природі взимку
1.Хвилинка спостережень

- Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Що можете сказати про цей місяць?

- Яке число?

- Тепло чи холодно надворі?

- Який стан неба? Є опади?

- А як же пристосовуються до зими тварини?

- Чи всіх тварин можна бачити взимку?

- А яких тварин не зустрінеш в зимовому лісі?

- Як зимують птахи?

- Чим вони живляться?

2.Перегляньте навчальне відео: 


3.Опрацюйте підручник с.4-5.
За малюнком складіть розповідь про те, що відбувається в природі зимою.

Відшукай на малюнку калину, березу, дуб, ялину. Як їх можна розпізнати?

Що відбувається з підводними мешканцями? 

4.Виконайте фізкультхвилинку

5.Виконайте завдання № 1-5 у робочому зошиті (с.3-4)












Комментариев нет:

Отправить комментарий